خانهشرایط و ضوابط زیدشت

شرایط و ضوابط زیدشت

شرایط و ضوابط

ورود کاربران به وب‏‌سایت زیدشت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت سفارش و هر نوع خدمات دیگر در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین زیدشت از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

تمام اصول و رویه‌های زیدشت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات زیدشت اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی

در صورت استفاده از خدمات زیدشت، ثبت سفارش یا ارسال ایمیل، شما موافقت می‌‏کنید که زیدشت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

شماره ………………….. تنها شماره‌ای است که زیدشت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

حق قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای زیدشت محفوظ است.

اگر خطایی در قیمت‌گذاری کالاهای موجود در سایت زیدشت وجود داشته باشد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای زیدشت محفوظ است. مبلغ پرداخت شده نیز ۲۴ تا ۴۸ بعد به حساب مشتری عودت داده می‌شود.

کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی او مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.